شنبه، مهر ۲۸، ۱۳۸۶

برای تاریخ

مدتی نبودم. رفته بودم خانه پدری. خوب طبق رسم عذر خواهی میکنم! مطلبی ندارم برای نوشتن اتفاقاتی بسیار معمولی داشتم. که حتی برای خالی نبودن عریضه هم نوشتنشان خنده دار است. دوست دارم درست نویسی پارسی را رعایت کنم.(اینو برای این گفتم که یاد آرامگاه فردوسی افتادم و سنگ گورش که روش نوشته بود فارسی.)

به رسم سایر وبلاگ نویسان مدتی به افزودن و امتحان سرویس های جانبی مثل لیست و شمارنده و امکانات دیگر و معرفی انتقاد و آموزش و توصیه خواهم پرداخت. تا بلکه 90 درصد مطالب وبلاگ تامین و سرمان گرم باشد!

امروز به نظرم رسید که متر و معیار تشخیص زیبایی از دید یک مرد می تواند رابطه بسیار مستقیم و همبستگی بسیار بالایی با متر و معیار تشخیص قدرت باروری دو طرف با هم داشته باشد. یعنی نا خودآگاه مواردی که مرد در ذهن منحرف و پلیداش برای معشوق ایده آل دارد میتوان منجر به تشخیص یک جفت جوان قوی با بالاترین احتمال تولید یک مثل برای ادامه یافتن بازی کانوی و انتقال آن امانت باشد.و بلعکس.

جنس مخالف زیبا است <=> از نظر تئوری احتمال بالای یک تولید مثل موفق با او وجود دارد

فقط موندم علاقه به جوجه رنگی رو چطوری برای خودم توجیه کنم؟

هیچ نظری موجود نیست: